the end.

2011-09-07 @ 20:13:36


Jag har tänkt och tänkt på detta i någon månad och jag har efter mycket om och men bestämt mig för att sluta blogga.

Bloggen har tagit alldeles för mycket av min tid och just nu är det så mycket annat som är viktigare, först och främst skolan. Tro mig, det har varit ett jättesvårt beslut, bloggen har varit en stor del av mitt liv länge nu och jag tycker fortfarande att det är kul att blogga, men jag behöver helt enkelt prioritera annat just nu.

Jag vill bara säga TACK till alla er läsare som har följt mig under året. Ni som har varit här sen starten och ni som har kommit till under tiden, ni är absolut bäst! Ni har höjt mitt självförtroende något otroligt och ni ska veta att jag älskar er allihopa. Tack för allt ♥

Jag kanske kommer tillbaka om ett år eller två när jag har mer tid och mer lust att blogga, men då är det troligtvis på en ny bloggadress. Jag kommer fortfarande finnas kvar på nätet, på twitter hittar nu mig på @continuedancing och jag finns ju kvar på facebook, dessutom kommer jag spara den är bloggdonämen.

Ha det så himla bra nu allesammans. Jag kommer sakna er ♥

Postat av: emma

Tråkigt, krya på dig!

2011-09-07 @ 20:47:11
Postat av: ida - behindmycameraa

din blogg kommer saknas av alla..

2011-09-07 @ 20:48:25
URL: http://behindmycameraa.blogg.se/
Postat av: Nina [www.photobyninaa.blogg.se]

Vad tråkigt att du slutar blogga, men jag förstår dig ändå! Hoppas du kommer tillbaka någon gång när du känner att du vill! :D



kramisar!

2011-09-08 @ 10:34:38
URL: http://photobyninaa.blogg.se/
Postat av: Andrea

Åh vad synd. Den var så bra! Krya:)



Kram!

2011-09-08 @ 17:32:25
URL: http://addiisblogg.blogg.se/
Postat av: S P R A L L I C E-fotografi och annat kreativt

Tråkigt. Din blogg var verkligen en pärla! Men jag förstår dig till 100%





Saknar dig Mathildis<3



2011-09-08 @ 19:07:35
URL: http://sprallice.blogg.se/
Postat av: Josefine

Neej, ååh va tråkigt! :(

2011-09-08 @ 22:11:13
Postat av: Anonym

jag kommer sakna att läsa din blogg. Kram mamma

2011-09-09 @ 15:37:55

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0