it´s a beautiful day

2011-03-24 @ 15:21:37

Någon gammal bild från i somras :). Fotad och redigerad av mig.
Nu är det vår! Jag vet att jag har sagt det tusen gånger innan, men jag menar det faktiskt den här gången. Liksom, det är 8-9 grader i skuggan och man fryser inte när man går utanför dörren. Det ÄR vår nu :D Och om det helt plötsligt skulle börja snöa igen skulle jag i protest gå med uppknäppt jacka och ingen mössa, för nu ska det bara vara vår!

Annars då... Jag ska snart göra lite läxor, sen får jag se om jag går på fotbollen ikväll eftersom att jag har blivit rejält förkyld igen. Inte kul! Jag får iallafall se hur jag gör, jag vill ju inte bli så sjuk att jag måste stanna hemma från skolan.

Menmen, det har varit en bra dag och jag är glad eftersom att det är fint väder. Nu blir det full fart mot läxböckerna!


Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0