Homework and Rebecca & Fiona

2011-03-21 @ 17:15:11


Hejsan!
Jag kom hem från skolan för drygt en timme sen och har sen dess suttit med läxor. Nu har jag bara några läxor kvar som ska göras här på datorn så jag tänkte att jag lika gärna kunde slänga in ett inlägg här. Och så intresserade var ni av att höra om mina läxor... ;).

Iallafall, jag sitter med Spotify på och just nu spelas "Bullets" med Rebecca & Fiona. Om ni inte har hört den här grymma låten kommer en länk här :). Hoppas ni har haft en bra dag!

Foto: google

Postat av: S P R A L L I C E-fotografi och annat kreativt

Våra liv bygger på läxor känns det som-.-

2011-03-21 @ 17:52:56
URL: http://sprallice.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0