Bara för att jag har tråkigt...

2011-03-31 @ 16:55:42
Dagens outfit: Svart tröja från H&M, grå kofta från Gina Tricot, jeans från H&M, halsband från JC, ring från Liseberg och ljusrosa stövlar från Tretorn
Dagens frissa: Hög snetofs
Dagens smink: Mascara
Dagens längtan: Sommaren!
Dagens humör: Glad men trööööött
Dagens måste: Läxor ^^
Dagens har gjort: Gått i skolan...
Dagens väder: Regnigt :D (är jag knäpp som gillar det här vädret?)
Dagens bästa: Basket på gympan :)
Dagens sämsta: Huvudvärk
Dagens fundering: Varför täcker vissa över sina fräknar? Jag har själv fräknar och jag tycker att det är jättegulligt, det gör mig till mig själv :). Men alla tycker ju olika!

Postat av: S P R A L L I C E-fotografi och annat kreativt

Jag tycker att fräknar är superduperfint! Vill ha fler:P

2011-03-31 @ 18:23:26
URL: http://sprallice.blogg.se/
Postat av: Adina

Jag tycker också det är gulligt med fräknar :3

2011-03-31 @ 20:08:12
URL: http://guldhedsbrudarna.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0