sweden and vampires!

2011-07-06 @ 22:09:05
Sverigematch nu på TV, det har ni inte glömt va? För er som har missat det kan jag säga att Sverige leder med 2-0 mot USA, men just nu spelar Sverige inge vidare.

Nog om det! Under dagen har jag i princip bara läst, läst och åter läst. Jag har nu kommit till den andra boken i serien ("Vampire Academy" för er som missade inlägget imorse), och även om det här är tredje gången jag läser de här böckerna jag kan verkligen inte slita mig ifrån dem. Jag har sagt det och jag säger det igen, de är helt enkelt bäst! Jag längtar ihjäl mig efter den 6:e och sista boken som kommer ut i augusti, "Yttersta offret". Ha det gott nu allihopa!

Postat av: Elise

Intressant blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-07-13 @ 18:21:04
URL: http://djurförsäkring.net

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0