Kvällens planer och sådant

2011-01-16 @ 17:44:23

Sämsta bilden men det är jag just nu iallafall :) Det roliga är att jag fortfarande sitter här i pyjamas och morgonfrilla, haha!

Hej på er! Jag har inte gjort ett dugg idag, vilket har varit superskönt! Jag har suttit här i soffan framför TV:n hela dagen och sett på sport, varit inne på datorn och gjort en del läxor. Det är därför jag fortfarande har på mig pyjamas ;)

Kvällen planer:
 • Ta en dusch
 • Äta middag
 • Se "Solsidan" :D
 • Fika Idas och hennes kompisars hemmabakade semlor
 • Inte gå och lägga mig alltför sent

Postat av: ANNIS (A N N N A I Z)

Fin blogg! :)

2011-01-16 @ 19:08:32
URL: http://annnaiz.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0