Dagens

2011-01-20 @ 08:22:50
God morgon! Just nu sitter jag här framför datorn och bara slappar :) Skolan börjar om ungefär en timma, så jag kan sitta här ett tag till... Eftersom att jag inte kommer på någonting alls att skriva om kan vi väl köra en dagens:

Dagens klädval: Vit oversize-tröja från Bikbok, svart linne från JC, blåa jeans från Cubus, grå halsduk från H&M, mysisstrumpor som var en julklapp från Emma
Dagens smink: Nada idag
Dagens frissa: Tofs
Dagens borde: Öh... Inget speciellt tror jag
Dagens planer: Gå till skolan, vara i skolan, gå hem från skolan och göra läxorna från skolan. Vi kan väl säga att det är en "skol-dag" ;D
Dagens humör: Happyface!
Dagens längtan: Vemdalen, Barcelona, sommaren och annat skoj :)
Dagens fundering:"Varför har jag ingen fundering idag?"
Dagens bästa: Det är fredag imorgon!
Dagens sämsta: Det är inte fredag förräns imorgon ;)

Postat av: Nina [www.photobyninaa.blogg.se]

Läängtar efter fredag!

2011-01-20 @ 12:33:03
URL: http://photobyninaa.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0