Dag 15 - Mina drömmar

2011-01-20 @ 15:25:28
Mina drömmar... Jag tolkar det här som att jag ska skriva hur jag vill att min framtid ska se ut, så let`s go: Jag vill gå naturlinjen på gymnasiet, eftersom att jag vill jobba med något inom läkaryrket :) Efter gymnasiet blir det högskolan för min del. Resten tycker jag att framtiden får ta, det kommer bli som det blir och jag hoppas att allting kommer bli jättebra :D Men min största dröm är inte något av det jag har skrivit här över. Det är inte att bli rik eller att få flytta till ett avlägset land eller att vara jättesnygg. Min största dröm är att alla mina nära och kära kommer att må bra och få leva ett långt och lyckligt liv! Det är verkligen det jag hoppas på mest av hela mitt hjärta :)

Postat av: Anonym

Vilka fina drömmar...men vad hände med fotografdrömmen? Kram mamma

2011-01-21 @ 11:25:05
Postat av: M A T H I L D A

Svar: Haha, det blir på fritiden det :)



Vi ses på måndag! Kram

2011-01-21 @ 14:22:57
URL: http://mmiah.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0