Skiing is like the funniest thing you can do

2011-02-08 @ 20:08:37


Åh ni kan inte förstå hur mycket jag längtar efter skidsemestern nästa vecka! Jag tjatar om detta hela tiden här hemma så min familj måste vara lite trött på det nu ;)

Hejsan! Jag bestämde mig för att inte gå på fotbollen idag, eftersom att vi har fys på tisdagar och min kropp är inte helt kry än. Istället gjorde jag 15 situps och 5 armhävningar x3 (alltså 45 situps och 15 armhävningar med paus emellan) så jag känner ändå att jag har varit lite duktig idag ^^ Nu sitter jag iallafall här nyduschad och klar med läxorna och jag har inga andra krav för kvällen, så det bli antagligen bara chill helt enkelt :) Skönt!

Hoppas alla har haft en bra dag och kommer sova gott när ni går och lägger er!

Bilder: weheartit

Postat av: Adina

Den andra bilden var bara för fin!

2011-02-09 @ 19:19:14
URL: http://guldhedsbrudarna.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0