Rubrik...

2011-02-03 @ 09:47:49

God morgon! Jag borde verkligen inte sitta framför datorn eftersom att jag mår mycket sämre då, men det blir ändå så att jag sätter mig här en liten stund varje dag. Som ni kanske förstår är jag sjuk idag igen :/ Jag har inte lika mycket feber som igår, men istället har jag fått en rejäl förkylning. Nu har jag alltså en rejäl förkylning, jätteont i halsen, huvudvärk och lite feber. Toppen :( Aja, jag ska inte sitta här och klaga inför er goa läsare! KRAM

Ps: Förlåt för bildlöst igen! Jag vet inte riktigt varför jag inte lägger ut bilder, det tar bara så lång tid...


Postat av: Felicia

Verkar som om vi har exakt samma sjukdom elr vad man ska säga. Först hade vi feber, sen så släppte den lite men då fick vi ont i halsen, hosta och huvudvärk ist. Krya på dig gumman :)

2011-02-03 @ 12:32:14
URL: http://feliziaa.webblogg.se/
Postat av: Felicia

Sv: Vet inte. Tror inte det :( Är hostig och jätte förkyld. Sj??

2011-02-03 @ 14:01:19
URL: http://feliziaa.webblogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0