Melodifestivalen

2011-02-26 @ 21:51:58


Hejsan!
Jag har nyss sett klart på Melodifestivalen :) Linda Bengtzing och Nicke Borg gick vidare till final, men jag själv tycker att Love Generation och Julia Alvgard skulle gå vidare. Aja, just nu sitter jag iallafall och lyssnar på alla bidrag på svt:s hemsida (man kan lyssna på alla 32 nu) och kollar inte lite bloggar och sånt! Ha det bäst :) Kram

Postat av: S P R A L L I C E-fotografi och annat kreativt

Precis så tyckte jag också! Love Generation och Julia var ju helt klart bäst:)

Men egentligen tyckte jag att gårdagens deltävling var ganska dålig på bra bidrag:S

2011-02-27 @ 08:40:20
URL: http://sprallice.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0