vila i frid

2011-08-01 @ 13:13:11

den 22 juli 2011 blev så många personer dödade i norge. de flesta av dem var unga och hade inte hunnit leva sina liv. jag var bortrest när allt detta hände men jag följde engelska, tyska och kroatiska nyheter för att se och höra vad som egentligen hände, men jag kan fortfarande inte fatta att allt det här faktiskt har hänt. nu vet jag när det hände, var det hände och hur det hände, men jag förstår inte varför. varför en en enda person kan vilja döda så många människor som han inte ens känner och orsaka sorg för tusentals andra är något som jag aldrig kommer att förstå. 

hela mitt hjärta finns hos de döda och deras nära och kära ♥ vila i frid.



Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0