cykeltur!

2011-08-28 @ 12:52:21


An old bike. Photo by me. Copyright!

Just nu sitter jag i soffan i pyjamas, ser på friidrott och har det allmänt skönt. Senare i eftermiddag ska jag och pappa cykla iväg och hälsa på farmor och farfar, vilket kommer bli en rejäl men absolut härlig cykeltur. Det kommer bli himla skön söndag!

På tal om inget, jag måste ha varit sjukt trött när jag skrev det där inlägget igårkväll. Stavfel på i pricnip vartenda ord (har dock rättat till det nu) och ett allmänt snurrigt inlägg. Jag ska nog sluta uppdatera så sent på kvällarna!


Postat av: Anonym

Hej! Jag har fått en blogg på scenbloggen. Det skulle vara otroligt kul om du kunde kolla in den och se vad du tycker,kanske komma med tips om vad som kan bli bättre osv med bloggen:)



kram http://scenbloggen.com/vendelas

2011-08-28 @ 16:45:58
Postat av: S P R A L L I C E-fotografi och annat kreativt

Supercool bild:)

2011-08-28 @ 17:46:52
URL: http://sprallice.blogg.se/
Postat av: Nina [www.photobyninaa.blogg.se]

Lovely picture!

2011-08-28 @ 19:07:03
URL: http://photobyninaa.blogg.se/
Postat av: Maja

Hej gossing, hoppas allt ar bra med dig. Imorn aker vi hem igen. Ska bli jatteskont. Langtar efter dig. Tyvarr hinner vi nog inte in till affaren i HongKong. Tiden blir for knapp. Jag far shoppa mer i oktober nar jag aker hit igen. Jag saknar dig min ros. Vi ses jattesnart. Kram mamma

2011-08-29 @ 16:53:29

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0