Team NIMA v 16 - Glädje/Happines

2011-04-25 @ 17:15:23
Den här veckans team NIMA blev lite annorlunda. Jag har nämligen tagit flera bilder som är glädje för mig :) Här kommer dem, mina bilder för team NIMA vecka 16:

Alla bilder är Copyright, glöm inte det!


Glädje för mig är när himlen är klarblå utan ett moln i sikte...

...och att vara barbent redan i april, det bådar gott inför sommaren...

...och att läsa en bra bok samtidigt som solen gassar i ansiktet.

Det här är också det jag har sysselsatt mig med under eftermiddagen. Mer än härligt :D Man kan inte annat än älska det här vädret alltså!

Gå gärna in på Ninas, Alices och Idas bloggar för att se deras bidrag!

Postat av: Ida - THENAMEISIDAH

Nice! :D

2011-04-25 @ 18:51:56
URL: http://thenameisidah.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0