Lite mode och lite Liseberg! ;)

2010-09-19 @ 17:17:26

Snygg tröja från LINDEX 149 kr

Hejsan! Jag kom hem från Liseberg för ett tag sen, och vi hade det superskojigt!:D ♥ Vi åkte bland annat Höjdskräcken (jag och Felicia åkte den 4 ggr! ;o), Uppskjutet, Balder och massa mer. När jag och Felicia åkte Höjdskräcken började det ösregna, så det gjorde rätt ont och åka så högt upp i luften, regnet lixom piskade mot benen. Nu är jag iaf JÄTTEKALL, så jag tänker lägga mig under en filt och kolla på TV ett tag, sen blir det fotbollsträning för hela slanten! ;D Kramar

Postat av: Nina [photobyninaa.blogg.se]

Låter mysigt!!! Älskar att krypa in under en filt framför tv:n när man är kall! :)

2010-09-19 @ 20:53:32
URL: http://photobyninaa.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0