The Runaways

2010-11-03 @ 15:20:48


Hejsan!
Jag och Ida såg "The runaways" förut :) Superbra var den, verkligen sevärd! Här kommer en liten recension om den:

The Runaways handlar om två tonårstjejer, Joan Jett (Kristen Stewart) och Cherry Currie (Dakota Fanning). En kväll är Joan på en fest, där hon träffar skivproducenten Kim Fowley. Hon berättar för honom om sina drömmar om att starta ett tjejrockband, och när Joan (som spelar elgitarr) och 3 tjejer till får spela upp för honom, fattar han att dem verkligen har kapacitet och bli stora, bara dem skaffar en ledsångerska! När Kim och Joan träffar Cherry på en fest och ser att hon har rätt utseénde för att bli rocksångerska får hon komma och provsjunga för dem. I början går det lite sådär, men tillslut förstår resten av bandet och Kim att hon passar för jobbet! Det blir början på en spännande och hysterisk resa för bandet, The Runaways!

Haha, vad tycker ni? Det kanske blev lite konstigt, men nu får det vara så som det är ;) Klockan 17 ska jag ju som sagt ha en liten filmkväll tillsammans med mina kompisar, därför kommer det inte bli någon uppdatering under kvällen! KRAM

Postat av: Ida - THENAMEISIDAH

2010-11-03 @ 15:53:02
URL: http://thenameisidah.l
Postat av: Ida - THENAMEISIDAH

Bra recension :)

2010-11-03 @ 15:53:35
URL: http://thenameisidah.blogg.se/
Postat av: Nina [www.photobyninaa.blogg.se]

Den verkar bra :)

2010-11-03 @ 16:09:21
URL: http://photobyninaa.blogg.se/
Postat av: Maja

Hej gossegumman...snart gar jag pa planet hem till Sverige. Klockan ar snart 1 pa natten och jag ar lite trott...Ska titta pa en film pa planet, Sex in the city 2...mysigt. Jag saknar dig massor, massor...ska bli sa mysigt att fa ses snart. Ar hemma om ca 12 timmar. Du ar varldens goaste.. Tusen kramar och massor och pussar fran din mamma.

2010-11-03 @ 17:40:21
Postat av: S

Tack tack :D



grattis själv :D :D( såg i något inlägg för ett tag sen att din statistik också höjts!)

2010-11-04 @ 09:44:09
URL: http://sospop.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0