LÄXOR! :/

2010-11-10 @ 20:52:49

Slumpad bild jag fotade förra veckan :)

Hejsan! Förlåt för dålig uppdatering, men idag var det mycket läxor och det går ju före bloggen. Det är helt sjukt, vår engelskalärare gav oss 2 (+1 liten uppgift man skulle göra klart) läxor till imorgon! Vi har liksom en dag på oss, och en av läxorna är typ 40 st oregelbundna verb som man ska kunna böja och allt!
ÅH VAD JAG BLIR SUR!

Haha, förlåt för att jag berättar om alla mina läxor för er, men det får gå bra för den här gången ;) Det blir mer uppdatering imorgon (dock inte på morgonen eftersom att jag inte har sovmorgon då ;D). KRAM

Postat av: Nina [www.photobyninaa.blogg.se]

Irriterande med massa läxor:(

2010-11-11 @ 16:42:04
URL: http://photobyninaa.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0