Hej svejs!

2010-05-20 @ 17:11:26

Suddig bild på Oskar

Hejsan=)

Jag har varit hemma ett tag nu, men all tid har gått åt till att ta foton på mina presenter, ladda in dem på datorn m.m så jag har inte hunnit lägga in några vanliga inlägg. Jag har fotbollsmatch ikväll, träff 18.45, så jag kan inte sitta vid datan hela kvällen! Haha. Kram på allihopa o hoppas ni får en kul kväll♥

Update: Men oj... jag har ju helt glömt bort och berätta att jag ska på fotbollsläger i Danmark imorgon! Vi ska var där över helgen och kommer hem på måndag kväll. Och vi har studiedag imorgon. Oj... jag är ju helt glömsk=)

Postat av: Therese*

Åh gud, mopsar är så sjukt söta! Jag ska själv köpa en när jag flyttar hemifrån! :>

2010-10-08 @ 06:48:20
URL: http://youcantreachme.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0