Dagens fråga...

2010-05-06 @ 21:31:06


Bilden är tagen för typ 3 år sen, och jag är inte med, men det är en fin bild=)
Hejsan=) Nu har jag varit på fotbollsträning! Vi körde mycket match, det är ju skojigt, men jag ramlade på knäet och blev stämplad på foten haha!=)
Imorgon är det skola, såklart! Vi börjar 8.00 och slutar 13.50, med bland annat slöjd och idrott. På kvällen, klockan 19.00 ska Ida (i min klass) ha tjejmiddag (jag lyckades lösa problemet med kläderna!). Och imorgon kommer ju Mormor oxå!=) Vilken fullspäckad dag! Kramisar♥

PS: Jag har fixat så att man inte kan kopiera bilderna på min blogg!=)

Nej vänta! Jag måste köra en dagens fråga nu när jag kommer ihåg det! Okej...
Jag har ju lagt in mycket Youtubeklipp nu senaste tiden. Är det bra/dåligt?

Nu kommer ett till bara för skoj skull=)
Cobra Starship - Good girls go bad



Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0