Home:)

2010-03-24 @ 19:51:07


Snart är det disco!:D

Hej allihopa:) Nu är jag hemma. Jag och Mamma hade det jättemysigt, fast i slutet blev vi lite sura på varandra eftersom att jag var trött och hade ont i huvudet och jag tror att det var samma för Mamma. (Förlåt Mamma♥) Jag köpte ett par jeggings från Topshop, en svart tunnika från JC och present till Matilda från ...... Kan ju inte avslöja!;) Kramisar på er♥


Postat av: emma(idas kompis)

Tack så mycket,för inlägget i min blogg!!<3

2010-03-24 @ 20:07:23
Postat av: Anonym

Sorry gumman, att jag blev lite sur och grining...du är världens goaste...och du köpte så fina saker. Tack för en mysig eftermiddag. Hoppas på fler sånna!

/M

2010-03-25 @ 08:40:19

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0