Heart

2010-03-31 @ 17:24:35


till alla som läser min blogg:)

Hej! Nu har jag läst min jättebraiga bok Skuggkysst, ätit mellanmål, kollat lite på Top Model, försökt starta igång internet, lyckats starta i gång internet efter 3 försök, så det har varit en ganska vanlig eftermiddag:D Hoppas ni har haft det kul därhemma när jag inte har bloggat. Jag är jättesugen på att baka skabbelucker, men om jag ska göra det tror jag att jag väntar tills Pappa kommer hem (han är på tennisträning) för det är enklare om man har nån som är med om man bakar, när jag bakar brukar det iaf bli godare då (även om pappa aldrig har gjort skabbelucker förut):D

Kramisar!:)


Postat av: Ida

Hoppas att du bakar det, det blir gott

2010-03-31 @ 18:57:47
Postat av: Anonym

vilken fin bild. Jättefin.

/M

2010-04-01 @ 10:38:39

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0