God morgon!:)

2010-03-21 @ 08:57:59


Kan du åka slalom?

God morgon allihopa:) Just nu sitter jag o kollar på Biggest loser på 5:an, eller jag tittar egentligen inte, det är mest Ida som tittar. Snart ska jag och min familj åka till Småland på släktkalas♥ Det ska bli jättekul, jag får ju träffa mina härliga kusiner samtidigt och så ska vi hämta Oskar!:D Vad ska jag skriva mer då...? Jo, vi ska köpa skidor oxå! På ett ställe nära släktkalaset kan man köpa skidor, pjäxor och stavar, sen när man vuxit ur dem får man byta så att dem passar!:) Det är jättebra!
Ni kanske får se outfiten till kalaset sen!:)
Kram♥

Postat av: Ida

jaa, jag kan åka slalom =P

2010-03-21 @ 10:08:44
Postat av: Nina<3

Japp jag kan åka slalom fast... Jag föredrar längskidor faktiskt ^^ hehe..

2010-03-21 @ 11:51:46
URL: http://photobyninaa.blogg.se/
Postat av: Emma (i fotbollen)

Jaa klar jag kan :D <3

2010-03-22 @ 15:29:23

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0