God morgon

2010-06-19 @ 09:10:09

Bild från fotorundan, igen!:) Fotograf: Jag

God morgon! Idag vaknade jag typ 08.15, vilket var ganska tidigt tycker jag!:) Just nu sitter jag och hela familjen (förutom Oskar, han sitter i fönstret och spanar ut på dem som går förbi:P) och kollar på "försnacket" till bröllopet! Det kommer säkert bli ett jättefint bröllopet, men jag missar det eftersom att jag har fotboll hela dagen!:) Jag ska göra ett litet schema så ni förstår min dag:

12.00 Vi träffas på fotbollsplanen och värmer upp
13.00 Matchen börjar:)
14.10 Straffsparkstävling och fika med det laget vi möter
15.00 Omklädning m.m


18.00 Sverige - Tjeckien (damer) börjar:D


ca 21.00 Hemma igen!

Så som ni ser kommer jag inte kunna blogga under dagen, men kanske ikväll om jag inte är för trött! Kram♥


Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0