Vart på stan

2010-07-05 @ 14:19:36
Hallo! Jag och Mamma var inne i stan förut och handlade lite grejer!:) Jag köpte 4 böcker och Mamma köpte lite pärmar och sånt, och vi fikade även på ett ställe som säljer jättegoda glutenfria muffins!:D 

Här kommer googlebilder på böckerna jag köpte (jag orkar inte ta kort på dem...)




Den sista boken kommer nog bli extra kul och läsa, eftersom att det är "Om jag kunde drömma" i serieformat!:D Jag har läst alla böcker i Twilight-serien, så det blir spännande och se hur det kommer se ut!

Men nu ska jag sätta mig och läsa, jag tror att jag ska börja med "Knappt lovlig". Kram♥

Postat av: Adina

Tusen gånger starkare kommer på bio i höst :D måste se den <3

2010-07-05 @ 15:34:24
URL: http://guldhedsbrudarna.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0