Redigerat lite

2010-07-04 @ 22:37:56


Den här bilden redigerade jag lite i picnik nyss!:) Vad tycker ni, hiss eller diss?

Det är bara en sak jag undrar, jag vet bara hur man fixar en bild, men hur får man inte flera bilder så man kan gära som en header eller något? Snälla svara om du vet!:)

Postat av: Lice<3

Jag brukar använda Picasa till att göra just headers med flera bilder. Annars blir det bara sådana enkla som jag hade från början på blogg (som jag visade igår) Men, om du vill prova att gör i picnik gör du så här:

* När du klickat dig in på Picnik och kommit till "framsidan" där det står Upload a photo står det lite längre upp på sidan "Collage". Där gör man sådana headers. Hoppas du förstod!

Fin bild, jättesnygg!

2010-07-05 @ 07:42:06
URL: http://sprallice.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0