Lite mode så här mitt i sommaren...

2010-07-08 @ 16:48:47
                                            
Jag har är ju i sommarstugan så jag har inga bilder, därför kommer det lite mode istället! Den här klänningen har jag velat köpa länge, men varken jag eller mamma har hittat den i en enda butik! Indiska 199:-

Hej svejs! Nu är det rätt dåligt väder ute så jag tänkte att jag kunde passa på och lägga in ett inlägg!:) Det är riktigt gött här i sommarstugan! Jag har ju berättat 1000 gånger vad vi gör här, så jag kanske inte behöver berätta det en gång till, haha! Iaf så är det så skönt här, man kan bara ligga och läsa eller lyssna på sommarpratarna i hängmattan!;) Just det, jag lyssnade på Amanda Jenssen förut, hon var faktiskt väldigt bra!:D

Jag läste ut boken "Expert på att rodna" nyss. Den var väldigt bra, jag rekommenderar den verkligen!:) Nu har jag börjat på en annan bok, "1000 gånger starkare". Den verkar oxå bra!

Mums, det luktar gott från köket, nybakta bullar! Nu blev jag hungrig... jag kanske borde ta något och äta. Kram♥

Postat av: Nina

Har 1000 gånger starkare hemma den är faktiskt riktigt bra! Fast kommer inte ihåg så jättemycket om den...:)

2010-07-09 @ 18:59:23
URL: http://photobyninaa.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0