Hemma

2010-07-19 @ 22:37:25

Bildkälla

Hej! Jag är hemma från invigningen nu! Det var riktigt skoj och vara där och uppleva det, hur många gånger gör man det i livet? Iaf, Sandén-systrarna och han som sjunger den internationella VM-låten (Wavin flag) var där och sjöng!:D På slutet var det jättemycket fyrverkerier, det var riktigt coolt!

När vi skulle gå hem gick det en kille bakom mig (typ lika gammal som jag), och bakom honom gick Ida. Jag skulle ta Ida i handen eftersom att det var väldigt trångt, men jag stog inte åt hennes håll och ser inte vems hand jag tar! Det enda jag märker är att handen inte tar tag i min... Då vänder jag mig om och då visar det sig att jag har försökt hålla den här killen i handen!! Haha, jag tog snabbt Idas hand och gick iväg!;)

Aja, nu ska jag sova. Det blir att gå upp tidigt imorgon eftersom att Idas match börjar vid 9.00. Så god natt!♥

Postat av: Lice<3

Oj, häftigt!

Ganska pinsamt det där med killen:P

2010-07-20 @ 11:55:37
URL: http://sprallice.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0