JULLOV!

2010-12-22 @ 12:38:15

Någon random bild jag fotade i Prag :)

Hejsan! Jag kom hem från skolan för ett tag sen, och nu sitter jag här framför datorn och lyssnar på musik! Ida och hennes kompisar har julklappsutdelning på nedervåningen så jag har fått stränga order att stanna här på mitt rum och inte störa ;) Jag öppnade nyss mitt kuvert med mina omdömen, jag vill inte gå in på det här på bloggen (det känns lite privat) men jag kan säga att det gick bra :D

Om en stund ska jag traska iväg till Felicia och så blir det julklappsutdelning och fika med kompisarna :) Men jag hoppas att alla har haft en bra dag så hörs vi! KRAM

Postat av: S P R A L L I C E-fotografi och annat kreativt

:) Ha så kul med vännerna! Julklappsbyte är alltid kul!

2010-12-22 @ 16:56:09
URL: http://sprallice.blogg.se/
Postat av: maja

fin blogg! :D

2010-12-25 @ 17:48:21
URL: http://majajakobsson.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0