Vampire Academy är den bästa serien jag har läst!

2010-08-09 @ 14:08:39
                                              

Jag läste ut "Löftet" förut, och den var superbra!:D Den serien, alltså Vampire Academy, rekommenderar jag verkligen till alla! Vampyrer, kärlek, sorg och action, vad mer kan man önska sig? Jag jämför den lätt med Twilight, för den är faktiskt lika bra som den!:D Jag sitter och gråter när jag läser, så sorglig och bra är boken, man blir lixom så inne i boken att man tror att man är med i den! Gå in här om du vill läsa mer om "Löftet"!

Tyvärr vet jag inte när nästa bok kommer ut. Den har bara kommit ut på engelska änsålänge, och jag vill helst läsa den på svenska för att verkligen fatta allting!;D

Postat av: Kitty

- det är bara bra :) Sj?

2010-08-09 @ 21:05:38
URL: http://kittyscloset.blogg.se/
Postat av: Nina♥

Jag ryser...

2010-08-10 @ 11:07:29
URL: http://photobyninaa.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0