Dagens fråga + text!;D

2010-08-11 @ 10:35:30



Hallo!
Idag väckte Ida mig klockan 8.00, men jag var så himla trött att jag sov vidare till 8.30!;) Menmen, jag fortsätter träna på att gå upp imorgon! Iaf, igår cyklade jag, Ida och Pappa in till stan och kollade lite på kulturkalaset som håller på just nu. Vi såg en typ trollkarl som var med i Talang 2008, han var jättebra! Jonglerade med facklor och sånt, så det var coolt!;D

Idag är det sämre väder än igår, men jag deppar inte för det!:) Jag tycker att det kommer bli skönt och slappa hela dagen (om det inte händer något annat) och kolla på film oså! Kram

Postat av: Ida

Din blogg är bra! =)

2010-08-11 @ 11:47:22
URL: http://thenameisidah.blogg.se/
Postat av: Nina♥

För att din blogg är jättebra, du skriver intressant, visar häftiga bilder och har nästan samma intressen som mig=)

2010-08-12 @ 16:32:19
URL: http://photobyninaa.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0