IFK!!!!=D

2010-04-29 @ 15:52:54


Hej=) Nu är jag hemma från skolan. På spanskan filmade vi in när vi spelade upp Rödluvan, det var kul, men väldigt pinsamt:S Vi var med i en tävling oxå, där vi kan vinna 10000 kr, hoppas alla håller tummarna för oss=)

Idag ska jag, Ida, Pappa och hans 2 kompisar på fotbollsmatch, IFK Göteborg - Malmö. Jag missar träningen, men jag tycker att det var värt det den här gången. Jag hoppas såklart att IFK vinner=D

Hoppas alla får en jätteskön kväll. Kram♥

Till Felicia: Ingen vet att det är du ju=) Men det går bra iaf va? Annars kan jag ta bort den=)


Postat av: A

Jag hejar på Malmöööö!!

2010-04-29 @ 17:17:29
Postat av: Anonym

Fniss....hej A!...Nu vet jag vem du är.



Hoppas du hade en jättekul kväll Mathilda. Jag ville också gå, försökte övertala Oskar, men han sa att bara hejar på AIK så han hade ingen lust att gå...synd.

2010-04-30 @ 09:00:25
Postat av: Felicia

Haha, jag skojade bara. Klart det är okej<3

2010-05-01 @ 19:47:55
URL: http://feliziaa.webblogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0