Felfelfel!!

2010-04-03 @ 09:38:43



God morgon!:) Jag skrev fel i inlägget som hette "Asså". Jag hade skrivit:
"..., men jag loggade inte på datorn för er läsares skull"
Det skulle egentligen stå:
"..., men jag loggade in på datorn för er läsares skull"

Tack Emma som upptäckte det och tack Alice som hjälpte mig att förstå hur man gör länkar! Kram♥

PS: Det går fortfarande inte att lägga in bilder, men jag tror att jag vet hur jag ska lösa problemet nu:)


Postat av: Emma (Idas kompis)

Hej Mathilda!



Jag har bytt färg till en riktig färg till min header men jag fattar inte hur man lägger in bilder och text :S

Kan du hjälpa mig?

2010-04-13 @ 15:29:36
URL: http://wirly.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0