På ett tåg

2011-05-07 @ 10:54:27

Jag bjussar på den här misslyckade bilden ^^ Syrran min ville tydligen att hennes ramlösa skulle vara med på bild, därav flaskan bakom mitt huvud.

Jag suger på att uppdatera och det tror jag att ni har märkt. Den enkla anledningen är att jag inte har haft tid för datorn under veckan. Läxor, kompisar, fotboll, ett skoldisco för lågstadiet och annat har tagit upp all min tid. Jag har levt livet helt enkelt :). Ni läsare är iallafall helt underbara som fortsätter läsa och kommentera. All kärlek till er ♥

Nu sitter jag iallafall på tåget på väg stockholm.
Helgen kommer nämligen spederas hos min goa mormor och jag tror att det kommer bli supermysigt. Dagens sköna outfit är min nya långkjol (premiäranväds idag!), en enkel svart tröja, ett långt halsband och converse. Snyggt men åh så skönt :)

Vi hörs igen när jag kommer hem :) Kraaaaam

Postat av: Louise

Fråga nått på frågestunden vet jag:)

2011-05-11 @ 17:44:01
URL: http://louiserydberg.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0