Weekend

2011-03-06 @ 16:03:14



Hejsan!
Bloggen har, som ni kanske har märkt, varit död i helgen, men så blir det ibland helt enkelt... I fredags sov jag över tillsammans med Emma, Matilda och Johanna :) Vi var klara för att sova vid midnatt, men vi satt och pratade i drygt 3 timmar så jag somnade inte förräns 3.00 och vaknade vid 8.30, hehe. Efter att ha sovit såpas kort har jag varit trött hela helgen, men jag har ändå hunnit hälsa på mina kusiner och haft talangträning med fotbollen. Annars har helgen bestått av att se på vasaloppet och 5-milen i VM :)

Ikväll blir det träning igen, men jag hoppas att den inte blir för jobbig för jag kommer inte orka med det då, haha! Menmen, hörs vi senare :) Kram

Photo: http://weheartit.com



Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0