En liten sjukling

2011-03-10 @ 09:04:28

Att vara sjuk måste vara något av det tråkigaste som finns. Att bara ligga hemma och se på något TV-program (det går ju inget bra på TV på dagarna. Just nu ser jag på "Yoko! Yakamoko! Toto!", och hur kul är det liksom?) och bara ha det tråkigt när alla andra har det roligt tillsammans i skolan. När man dessutom varit sjuk med feber 3 gånger på 3 månader känns det bara skit!

Jag hatar att vara sjuk!

Men, om man inte mår bra ska man inte gå till skolan, och med tanke på att jag hade maginfluensa i måndags/tisdags och fortfarande har ont i magen och blir helt snurrig bara jag tar ett par steg ska jag helt enkelt stanna hemma för att bli riktigt frisk och kry. Nu satsar jag på att vara helt frisk i minst ett halvår framöver :)


Postat av: S P R A L L I C E-fotografi och annat kreativt

Krya<3

2011-03-10 @ 17:56:59
URL: http://sprallice.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0