I'm good i'm gone

2011-07-13 @ 18:09:25
Jag har fått en del kommentarer om att jag bloggar för lite, men som jag inte har sagt till er (förlåt förlåt!) är jag i turkiet för tillfället och därför ligger uppdateringen just nu på noll. Det är iallafall helt underbart här nere! Vädret är på topp, 40 grader i skuggan och inte ett moln på himlen, hotellet har en helt sjukt stor pool (jag menar det verkligen, jag har aldrig i mitt liv sett en så stor pool), Medelhavet ligger precis intill hotellet och maten, sällskapet och servicen är hur bra som helst :D Jag har det toppen härnere! Jag kommer tillbaka med mer uppdatering när jag kommer hem, men även då kommer det bli sisådär med det eftersom att jag direkt ska iväg och campa för att sedan åka ut och bila i Europa. Men vi ses och hörs när jag kan och så får ni ha det bäst sålänge :)

Postat av: Andrea

sv: ok tack :) Ha de bra i Turkiet!

2011-07-17 @ 10:13:10
URL: http://addiisblogg.blogg.se/
Postat av: Nina [www.photobyninaa.blogg.se]

Svar

Aaaaaaaaaaaa definitivt att vi ska prata då, herregud sen är det ju sluut!!!! inteinteinte alls kul :(((



VA in my <3

2011-07-29 @ 22:08:11
URL: http://photobyninaa.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0