Idas tävling+träning :)

2011-01-25 @ 21:57:52



Jag är med i en redigeringstävling på Idas blogg :) Bilderna ovanför är dem jag tävlar med, och det är fina kusin Alice som är modellen! Jag berättar mer när tävlingen startar, för då får ni gärna rösta på mig ;)

Tjaoo! Nu har jag tränat fys med fotbollen, vilket var kul men jobbigt, och ätit hamburgare från McDonalds -.- Inte den bästa kombinationen kanske, men det fick bli så idag! Jag är iallafall himla trött efter all träning idag (simning 1000 meter och fys) så nu blir det läggdags för min del. Sov så gott


Postat av: Felicia

Vilken skillnad det blev :)

2011-01-26 @ 15:58:37
URL: http://feliziaa.webblogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0