Dag 13 - Den här veckan

2011-01-12 @ 09:22:41

Dagarna som har varit:

Måndag:
Skolan började, vilket var himla segt -.- Lärarna tog det inte lugnt heller, utan gav oss en massa läxor! På kvällen tog jag det lugnt, såg "Familjen Annorlunda" på TV och gick och la mig runt 22.

Tisdag: Skolan var som vanligt, inget speciellt alls... Jag skulle haft fotbollsträning på kvällen, men jag mådde inte så bra så jag hoppade över den. Jag såg filmen "Prinsessa", som var jättebra :) Jag gick och la mig runt 22.

Onsdag (idag): Är sjuk så jag är hemma från skolan. Hoppas att jag inte missar någon viktig läxa eller något :/ Det kommer helt enkelt bli en slappardag för att bli frisk igen!

Dagarna som kommer:

Tordag: Jag är förhoppningsvis inte sjuk, så om jag inte är det blir det troligtvis en helt vanlig dag :)

Fredag: Samma som torsdagen, förutom att det blir fredagsmys med famlijen på kvällen :D

Lördag: Mina kusiner och min mormor kommer hit och sover över. Det är också fotbollsträning!

Söndag: Mormor och kusinerna åker hem. Det blir väl en helt vanlig söndag!



Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0