yellow breakfast

2011-08-02 @ 16:43:43


Nu när jag har varit bortrest har jag mest ätit onyttiga frukostar, som nutellamackor och äcklig hotellfrukostjuice, så jag tänkte att jag skulle göra mig en nyttig, bra och absolut megagod frukost nu när jag är hemma igen. Äpplejuice med fruktkött, rostmackor (glutenfria of course) med ost på (visst är jag verkligen otroligt duktig på att hyvla ost?) och filmjölk med bananskivor i. Yummy! Allt åts ute på altanen i skinande sol, så det kunde fakitskt inte bli mycket bättre.

Postat av: S P R A L L I C E-fotografi och annat kreativt

Ser oerhört gott ut(och färgmatchat är det också^^)!

2011-08-02 @ 17:55:37
URL: http://sprallice.blogg.se/
Postat av: Natalie - Country music fan

Vilken läcker blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



ta hand om dig, kram.

2011-08-03 @ 15:29:17
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0