i min ensamhet

2011-08-23 @ 16:56:41


Jag sitter med min gitarr, och spelar låtar som ingen ändå lyssnar på. I ett rum med stängda dörrar, i min egen ensamhet.

I skenet från lampor och fönster, sitter jag med min gitarr. Spelar och sjunger, sjunger och spelar, alldeles för mig själv.

Ljudet av min gitarr, förs genom det annars så tysta rummet. Förbi väggarna och taket, sängen och skrivbordet, listerna och fönstret.

Fönstret, där världen väntar utanför med äventyr och resor och upptäckter. Nya människor och nya gator väntar på mig, alldeles utanför mitt fönster.

Men jag fortsätter spela på min gitarr, fast alla spännande saker finns så nära. För jag trivs med min ensamhet, jag har ju trots allt min gitarr.

Postat av: S P R A L L I C E-fotografi och annat kreativt

Fiiin text:)



Svar: Tack:)

2011-08-23 @ 18:46:36
URL: http://sprallice.blogg.se/
Postat av: behindmycameraa

finfin text sis

2011-08-24 @ 17:17:23
URL: http://behindmycameraa.blogg.se/
Postat av: Anonym

AH, va fin text!

2011-08-29 @ 16:50:44

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0