in 30 seconds i´m leaving to mars

2011-08-18 @ 08:53:11

Foto och modell: jag. Redigerad av mig.

God morgon! Jag sitter och gör ingenting för tillfället. Godmorgon Sverige är på i bakgrunden (ganska så mysigt faktiskt), snart kommer jag dra på sommarlovsmorgon (ännu mysigare) och annars kommer dagen inte på bjussa på något speciellt. Jag kanske drar in och shoppar en snabbis (har en grej som vekligen står på min "måste-köpa-lista" för tillfället) eller så tar jag cykeln in till kulturkalaset ikväll, eller så ligger jag bara i soffan och bara gör ingenting hela dagen (ärligt talat så låter det väldigt lockande). Vare sig så blir det säkert en bra dag och det hoppas jag att ni kommer ha också!

Postat av: behindmycameraa

I'll miss u if you're leaving to mars.. haha.

2011-08-18 @ 16:34:47
URL: http://behindmycameraa.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0