i´m home

2011-08-01 @ 12:01:32

Nu är jag tillbaka efter en lång och absolut bäst semester som började i turkiet, mellanlandade i skåne för lite camping och som slutade med att bila ner till kroatien. Jag har haft det helt underbart men samtidigt är det skönt att vara hemma :). Jag har fyndat lite under semestern och bilder på det kommer upp inom en kort tid. Även om jag är hemma just nu kommer inte bloggningen bli mycket bättre eftersom att jag ska iväg om någon vecka igen, men mot sommarlovets sista vecka kommer uppdateringen bli som vanligt igen! Hoppas ni alla har haft det superbra :D

Ps. Förlåt för alla bildlösa inlägg som har kommit upp den sista tiden. Det blir helt enkelt lite hattigt på sommaren och jag har inga nya bilder att kommer med för tillfället, men det kommer upp när jag är tillbaka som vanligt!



Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0