black.

2011-08-02 @ 00:03:43

Slänger in en liten bild på mig själv såhär på kvällskvisten.

Dagen har mest spenderats framför datorn och blogginlägg jag missat när jag var bortrest, men jag hann med en runda till biblioteket och en middag hos farmor och farfar på det. Jag har faktiskt målat mina naglar också, som jag inte har gjort på evigheter (läs flera år). Det känns helkonstigt att ha svarta naglar när jag brukar ha helt vanliga, men det känns rätt okej ändå! H&M-katalogen damp förresten ner i brevlådan när jag var bortrest och nu har jag kollat igenom den och sett en del snygga ting, men det får komma i ett annat inlägg. Ska ta mitt pickåpack och gå och lägga mig nu men vi hörs imorgon. God natt!

Postat av: S P R A L L I C E-fotografi och annat kreativt

Svar: Tack så himla jättemegamycket!! Jag blir så glad:-D saknar dig fina kusin!

2011-08-02 @ 10:38:12
URL: http://sprallice.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0