a sweet dream or a beautiful nightmare

2011-08-28 @ 00:28:56
Ursäkta ursäkta för dålig uppdatering! Jag vet inte om det är nödigt att berätta vad jag har gjort under dagen för jag har kort och gott läst i pricnip hela tiden. "Yttersta offret" you know! Jag kan helt enkelt inte slita mig ifrån den och de gånger jag har varit tvungen har jag genast börjat tänka på vad som kommer hända härnast i boken. Men det här är ni nog inte särskilt intresserade av (det kan vara ett undantag för en viss kusin) så jag ska inte fortsätta skriva om denna helt sjukt underbara bok. Jag ska strax lägga mig ner för att sova och morgondagen kommer bjussa på plugg, en löprunda och självklart en hel del läsning. Sweet dreams!

Postat av: S P R A L L I C E-fotografi och annat kreativt

Härligt att ha en bok som man bara vill läsa i hela tiden!! :-)

2011-08-28 @ 08:44:15
URL: http://sprallice.blogg.se/
Postat av: Nina [www.photobyninaa.blogg.se]

ÅÅÅÅÅH den är bara helt klart bäst och underbaaaaaaaaaar! :D

2011-08-28 @ 19:06:46
URL: http://photobyninaa.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0