Tre senaste

2011-04-27 @ 11:00:00
Jag byter profilbild på facebook jämt och ständigt. Jag har haft facebook i drygt ett år och jag har kommit upp i 20 olika profilbilder. Det här är mina tre senaste:



Den här bilden togs innan jag skulle på tjejmiddag. Som ni kanske ser är det en webcam bild och jag behöll den här bilden som profilbild i mindre än 2 veckor.



Dden här bilden togs när vi var i Barcelona. Det är Julia och jag som är modeller och vår tränare tog kortet. Jag tycker inte att jag blev särskilt bra på kortet så jag bytte bild efter 2 dagar ;).



Just nu har jag det här fotot som profilbild. Jag tog den igårkväll men vi får se hur länge jag behåller den...

Postat av: mamma

jag laannnngggtttaaarr efter i dig s[ mycket. tusen pussar oh kramar fr[n mig. snygg header tcycker jag. krrraaammmm

2011-04-27 @ 13:01:36
Postat av: A N D R E A

snyygga biilder!

2011-04-27 @ 17:14:40
URL: http://addiisblogg.blogg.se/
Postat av: S P R A L L I C E-fotografi och annat kreativt

Finis! <3

2011-04-27 @ 18:17:35
URL: http://sprallice.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0