Packa och växla pengar och läsa och...

2011-04-17 @ 17:19:29

Idag har jag gjort allt och ingenting kan man väl säga... Jag har packat som en galning inför Barcelona och nu har jag bara några smågrejer kvar. Jag har växlat pengar och köpt grejer inför resan som vi inte hade hemma. Jag har suttit i solen på takterassen och läst och ätit "After Eight". Jag har gjort en massa annat skoj som jag inte kan komma på i detta ögonblicket ;). En ganska najs dag om jag får säga det själv. Resten av dagen kommer troligtvis bli rätt lugn. Jag tänkte försöka mig på att skriva något, en låt, en dikt, en novell eller vad som helst, men annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra! Ha det bra :)


Postat av: Felicia

Sv: TACK :D

2011-04-17 @ 23:43:58
URL: http://feliziaa.webblogg.se/
Postat av: S P R A L L I C E-fotografi och annat kreativt

Ha så kul i Barcelona! Ses:D

2011-04-18 @ 07:32:47
URL: http://sprallice.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0