igår och idag

2011-04-17 @ 11:07:06



God morgon!
Förlåt för usel uppdatering under helgen, men jag har helt enkelt haft tid för bloggen. Igår var jag, Emma och Matilda ute och shoppade :) Med mig hem fick jag ett par solglasögon från Lindex, en ring från Indiska och en tröja från New Yorker. Senare sov jag och Matilda över hemma hos Emma, vilket var jättekul :D

Idag är det packning inför Barcelona som gäller. Imorgon åker nämligen jag och mitt fotbollslag till Barcelona och där stannar vi tills på fredag :). Jag har inte packat ett skit än så jag borde nog ta och börja nu. Det ska bli rätt dåligt väder med regn, men jag packar ner jeansshortsen och solglasögonen så får vi hoppas på att de kommer till användning :).

Foto: weheartit


Postat av: Nina [www.photobyninaa.blogg.se]

Åh vad roligt att få åka till Barcelona :o Ha det så kul! :D

2011-04-17 @ 12:05:39
URL: http://photobyninaa.blogg.se/
Postat av: Felicia

Sv: Jaa, eller hur! Den såg inte så proffsig ut direkt.. :S

2011-04-17 @ 14:42:24
URL: http://feliziaa.webblogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0