Det är dåligt väder men jag mår bra ändå!

2011-04-12 @ 16:44:56


Hejsan!
Den här tisdagen har bestått av skola och plugg, som vilken annan vardag som helst. Annars har jag också hunnit spela lite random låtar på gitarren och att skriva lite i min dagbok, men det var ju ointressant att läsa om så jag skriver inte mer om det. Snart ska jag ta och träna lite genom att göra armhävningar och situps och sådant, efter det ska jag ta mig en lång dusch och sen ska jag sätta på "New Moon" och bara ta det lugnt resten av kvällen :D.

Foto: Bild från förra veckan, menmen!

Postat av: S P R A L L I C E-fotografi och annat kreativt

Låter som ett mysigt avslut på dagen:)

2011-04-12 @ 16:48:09
URL: http://sprallice.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0