Never going to get to France (fast kanske ? :D)

2010-09-29 @ 15:37:09
Hejsan! Skolan idag var väl okej. Jag hade ont i huvudet hela tiden och hade glömt ett prov hemma som man skulle lämna in, annars var den väl bra! :) Iaf, det var många som tyckte synd om mig om det där med Frankrike och det är många som kommenterar och "lider" med mig, jag vill bara säga TACK till er allihop! En bra nyhet är att vi kanske åker dit med bil på lördagmorgon (och kommer fram på söndagkväll) och är borta hela nästa vecka istället! Hoppas hoppas hoppas! :D Och om vi åker bil dit kommer vi troligtvis stanna på Europa Park (en jättestor nöjespark i tyskland) på vägen! Kramar


Postat av: Nina [photobyninaa.blogg.se]

Jag håller tummarna!

2010-09-29 @ 18:14:19
URL: http://photobyninaa.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0