I det här inlägget får ni veta om klassresan och så får ni se en liten bild på mig i ett fönster! ;D

2010-09-02 @ 11:58:49


Statistiken har verkligen gått ner på sistone. Jag vet att det är för att jag uppdaterar så dåligt, och det ska ABSOLUT bli bättre!

Hej! Jag kom hem från klassresan för ca 2 timmar sen, och jag har haft superkul!:D Vi seglade, hörde spökhistorier (;o), spelade fotboll, fick 368 myggbett och mycket mer. Men nu är jag väldigt trött (somnade sent och gick upp tidigt är väl förklaringen), så jag funderar på och sätta på en film! Det är fint väder ute, men jag är så trött, har jätteont i halsen och är förkyld, så jag vill helst sitta inne hela dan ;D

Kramar till er alla ♥


Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0